فروشگاه آدرینا

روش های بهبود رنک در گوگل

روش های بهبود رنک در گوگل

روش های بهبود رنک در گوگل

روش های بهبود رنک در گوگل
روش های بهبود رنک در گوگل

کمک به بیماران سرطانی محک

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

کمي طاقت داشته باشيد...
عنوان پاسخ بازديد توسط
0 329 sitecup1
0 246 sitecup1
0 257 sitecup1
0 266 sitecup1
0 270 sitecup1
0 263 sitecup1
0 267 sitecup1
0 244 sitecup1
0 261 start11
0 252 start11

روش های بهبود رنک در گوگل

اين مطلب رو در دوشنبه 1391/10/04 ساعت: 11:29 در سايت قرار داده است.

گوگل از اواخر سال ۱۹۹۰ با تمرکز بر ایجاد یک موتور جستجوی اینترنتی سریع و نمایش مطالب مربوطه تلاش خود را آغاز کرد. از آن زمان به بعد، داشتن رتبه گوگل بالا تبدیل به یک اولویت برای بسیاری از صاحبان وب سایت ها شد. اگر چه منابع زیادی در مورد سئو و چگونگی بالا بردن رتبه در گوگل وجود دارند اما، در اینجا چند راه ساده و عاری از دردسر برای بهبود رتبه گوگل معرفی شده.
www.amoze6.r98.ir
به ادامه ی مطالب بروید


درک چگونگی رتبه بندی صفحات توسط گوگل

یک صفحه در وب به دو روش توسط گوگل رتبه بندی می شود. اول، تعیین رتبه به هر صفحه. این یک عدد بین ۰ و ۱۰ می باشید، ۱۰ به معنای بیشترین رتبه و ۰ به معنای هیچ و کمترین قدرت. تمام صفحات از ۰ شروع می کنند، تعداد بسیار اندکی به رتبه ۱۰ رسیده اند. همچنین صفحات می توانند بر اساس کلمات کلیدی رتبه بندی شوند. هنگامی که خوانندگان وب یک کلمه کلیدی را در گوگل جستجو می کند، صفحاتی که گوگل آنها را به عنوان کلمات کلیدی قدرتمند تعیین کرده در رده های نخست نشان داده خواهند شد. معمولا سه صفحه اول نتایج بر اساس کلمات کلیدی نمایش داده می شوند. گوگل اطلاعات کاملی از الگوریتم خود در رتبه بندی را منتشر نمی کند، اما برخی از جنبه های آن در جامعه بهینه سازی موتور های جستجو شناخته شده هستند.


تبادل لینک

بنظر می رسد بخشی از الگوریتم گوگل در تعداد لینک هایی که به یک صفحه است مرتبط باشد. وجود لینک های ورودی بیشتر به یک صفحه معمولا رتبه بهتری را تولید می کند. یکی از راه های به دست آوردن لینک های ورودی تبادل لینک با صاحبان وبلاگ ها و وبسایت ها است. یکی دیگر از گزینه ها، نوشتن پست میهمان در وبلاگ ها با یک لینک به صفحه ای که می خواهید رتبه آن بهبود یابد می باشد. با این حال، در هنگام انتخاب وبسایتی برای تبادل لینک، کیفیت آن را هم در نظر بگیرید. یک لینک از سایت اسپم و بی محتوا، آسیب بیشتری در بر خواهد داشت.

پس توجه داشته باشد با وب یا سایتی که تبادل لینک انجام می دهید هم برای وب سایت شما وهم برای وب سایت طرف مقابل خوب  است توجه کنید که وجود زیاد لینک هم خوب نیست سعی کنید لینک های بهتر {رنک بالا درگوگل} را نگه دارید 


استفاده از کلمات کلیدی بطور مؤثر

هنگام ایجاد محتوای جدید برای سایت خود، به کلمات کلیدی آن هم فکر کنید. این نوع عبارات مورد استفاده ی موتور های جستجو برای پیدا کردن آنچه که کاربران به دنبال آن می گردند قرار می گیرد. کلمات کلیدی را در عنوان و چند بار هم در متن مطلب خود قرار دهید و در استفاده از آن زیاده روی نکنید. کلمات کلیدی مشابه زیاد در یک مطلب آن را شبیه به اسپم جلوه می دهد. از کلمات کلیدی مشابه به عنوان لنگر متن خود در هنگام اتصال آن به صفحه ای دیگر استفاده کنید.


ارائه مطالب با کیفیت

در یک زمان، صاحبان وبسایت ها ( و اسپمر ها) می توانستند به سادگی بازدیدکنندگان را با کلمات کلیدی مناسب به سایت خود کشانده و رتبه بزرگی را از گوگل دریافت کنند. گوگل با بروزرسانی الگوریتم هایش آن روز ها را به پایان رسانده. حال، گوگل امیدوار است بهترین رتبه به صفحه ای برسد که بهترین نتایج را توسط کلمات کلیدی نمایش دهد. در عین حال، الگوریتم گوگل نمی تواند این کار را دقیقا انجام دهد، کیفیت مطالب در حال تبدیل شدن به ابزار اصلی بهینه سازی موتور های جستجو است. اگر می خواهید به رتبه بالایی دست پیدا کنید و ترافیک بیشتری را به خود جلب کنید، محتوایی با کیفیت و با ارزش را ایجاد کنید که نشانه ارزش نهادن به خوانندگان وب است.



ابزار به اشتراک گزاری مطالب

شما می توانید برای بالا بردن ترافیک سایت و بالا بردن رنک گوگل از ابزار اشتراک گزاری استفاده کنید  تا بازدید کنندگان مطالب شما را به اشترا ک بگزارند در شبکه های اجتماعی وموتور های جستجو مانند فیسبوک -گوگل -یاهو-کلوب و...با این کار موتور های جستجو همچون گوگل مطالب شما را در درجه ی بالا تری قرار می دهد به طوری که این مطالب از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد


ابزار محبوبیت در گوگل

شایت در بیشتر سایت هایی با ترافیک بالا و رنک بالا دیده باشید مانند میهن دانلود -دانلود ها و... این ابزار در جا های مختلف قرار می گیرد که بیشتر در گوشه ی سمت چپ پایین  وجود داردبا استفاده از این ابزار از بازدید کننده می خواهید که با یک کلیک بر روی 1+ شما را در گوگل محبوب کند به طوری که  افرادی که می پسندند  صفحه را بر روی 1+ کلیک و هر چه بیشتر باشد این رای ها  گوگل این صفحه را در صفحه ی جستجوی بالاتر قرار می دهد که این باعث بیشتر شدن رای ها و ترافیک بشتر در مجموع بالا رفتن رنک گوگل


امیدوارم از این مطالب استفاده ی کافی برده باشید اگر سوالی بود در خدمتیم

موضوع: روش های بهبود رنک گوگل,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,
تعداد بازديد : 2300
نظرات(0)

بخش نظرات اين مطلب


کد امنیتی رفرش
کليه حقوق مادي و معنوي نزد (( وب شیک|مرجع وبمستر ها )) محفوظ بوده و هرگونه کپي برداري از مطالب پيگرد قانوني دارد.
طراحي از آواسايت ترجمه از قالب گراف

ما را در گوگل محبوب کنيد